If I let you go

Jag har varit jätte jätte jätte dålig på att skriva här, men jag hinner faktiskt inte! Glömmer bort å sen är det hela tiden miljarder saker att göra! Men tänkte ägna lite tid idag faktiskt. Förra helgen var jag med klassen i Örbyhus, som jag redan skrivit. Å det var grymt! Denna helg spenderades i fredags hos Tilda, som fyllde 19 i onsdags! Det var mysigt å roligt, men tror vi ska ta om det utan tårar! I lördags var jag på fest i Porthus, där vi firade Hanna & Matilda! Det var riktigt roligt. Det var tema, så alla var utklädda till något, riktigt najs! Jag och Emma var musse & mimmi, jag tyckte vi lyckades riktigt bra faktiskt! Nu är det åter måndag igen, men det har faktiskt hittills varit en riktigt bra måndag! Har fått alla studentsaker, kläder och mössa! Nu är det nära, helt sjukt! å sen fick jag tillbaka mitt historiaprov, å blev faktiskt förvånad över hur bra det hade gått! Kändes riktigt skönt! satt kvar i skolan å fick lite matte gjort också tillsammans med Fellan, även Emma och några andra var kvar, men jag å Fellan var nog de ända som öppnade boken! Efter det åkte vi till kvantum och fikade lite. Snart är det dags för träning å jag är riktigt taggad! Känns som om jag borde få ha en bra träning nu! Det är faktiskt på tiden!

Nu måste jag gå ut med hundarna & plugga, soooo long suckers!

Follow your heart and nothing else .

Sassa

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0