Örbyhus! <3

Ännu en helg utan sova, men vad gör det? Finns det nått bättre sätt att spendera en helg än att vara med underbara människor i ett hus utanför Uppsala? Tror fan inte det! Det har verkligen varit sjuuuukt roligt! Kan inte beskriva känslan med ord en en gång. Nästa gång blir midsommar, då ska vi ha ännu en oförglömlig helg, eller mer tillsammans! Jag längtar som fan! Jag kan inte komma på en ända grej som var dålig med helgen ens! Allting var perfekt! det här kommer bli svårt att slå med något bättre! Det går inte ens att jämföra med något annat! det hände många roliga saker under helgen, å att rabbla upp allting skulle bara vara onödigt, för ingen är ens intresserad. Så jag sparar allting för mig själv, som ett minne jag aldrig kommer glömma. Är otroligt glad att jag åkte med, nu efter kan jag verkligen säga att jag hade fått ångra mig i resten av mitt liv om jag inte hade åkt med! Det här var verkligen en upplevelse jag aldrig skulle vilja missa! TE3B <3 


Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0