21/1 - 09

Kom precis hem från skolan, idag har jag varit i skolan i nästan 12 timmar. Sjukt. Fast vi har ju också sjukt mycket att göra och kvällsskolan är perfekt att gå till då. Ikväll måste jag plugga matte, om jag ska göra mitt "prov" imorgon. Jag kan inte bestämma mig, har väldigt mycket ångest över det. Funderar starkt på att sätta på mamma mia och bara sova. Är somvanligt sjukt trött så jag knappt orkar titta. Så kanske bör jag sova, jag tror faktiskt jag behöver det.

Det har inte hänt speciellt mycket idag i skolan. Vi har försökt blivit färdiga med vår film, är inte helt klara men den går att visa för 9orna. Sen har vi bara haft lektioner somvanligt. Jag och Tiny gjorde världens krock idag också, Vi vände oss om samtidigt och knockade varandra, var inte speciellt skönt! Har faktiskt fortfarande lite ont där vi slog ihop! haha :D Jag och Dennis gymmade även på idrotten och det var sjuuuuuukt jobbigt! haha, jag höll på å dö på riktigt imellanåt! Men vi ska bli seriösa nu, han & jag. Vi ska gymma 5 gånger i veckan, så jag får lite muskler någon gång!

Nej, nu ska jag göra lite matte sen ska jag se Mamma mia, finns nästan inget bättre, tihi!

Sassa

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0