Day 1

Hade tänkt att jag ska skriva om varje skoldag nu framöver, för att få minnas denna underbara tid! ;D Idag tänker jag minsann inte deppa! :)

Började dagen med att möta Emma vid bussen, jag var nästan i tid! Inte illa att börja dagen så! Vi hade en seeg historia lektion till att börja med, alldeles för lång är den, men  längre ska den bli! Vårt nya scehma innebär nämligen 2 timmars historia varje måndag morgon, me like! ;S Nästa lektion var matte, där liksom gled vi bara med, inte lätt att komma igång efter allt för lång sjukdom! Sen var det lunch, pyttipanna, om vi hade längtat! Till vår besvikelse var potatisarna vita och det kryllade av lök. Kunde nästan tro att den var tagen direkt ur fryspåsen! Men tappra som vi är åt vi å va glada!
På eftermiddagen hade vi Kemi, inget speciellt hände, Valen blev utsläng och Dennis och Gustav pillade på allt somvanligt. Sen till dagens höjdpunkt, vår härliga fysiklektion. Efter att vi suttit och lyssnat och iaktagit mehrdad ett tag berättade han den goda nyheten att vi har prov om en vecka, jag å Emma ställde oss och jublade av lycka! (hoppas ni förstår ironin) Solveig va inte i skolan, så multimedian var inställd. Vi roade oss med vår spice girls film, kom ingenvart i stort sett. Sen var det idrott, inget att hurra över. Hade spökbollsturnering, ingen sport för mig.
Så som ni förstår, med tanke på fysiken, sitter jag här nu med huvudet i böckerna och lär mig massa nytt. Om ändå det var sant! Nej nu ska jag ta tag i mitt liv, ha det bra!

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0