Day.... eh va ere ens för dag?

Kom precis hem från skolan, jag, Fellan och Emma skulle vara duktiga och göra matte, gjorde inte ens ett tal. Men vi försöker på nytt imorgon igen, slutar ju väldigt väldigt tidigt då! Då ska vi göra färdigt vår film och sen ska vi bli proffs på matte, hur bra som helst!
Idag i skolan hände inte mycket. Hade fysikprov, inget att hurra över precis, men skönt å ha det gjort. Nu måste vi väl ändå gjort hälften?!?! För övrigt var skolan somvanligt, var faktiskt väldigt roligt att träffa Tim igen :)
Nu funderar jag faktiskt på att lägga mig och sova ett tag innan träningen, är heeeeelt slut. Fast samtidigt vill jag kunna sova ikväll, svårt val. Vi får se hur jag gör.

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0