det finns bara ett ord, trött!

Jag är super trött, men av någon anledning kan jag inte sova. Jag vet precis vilken anledning, men det är inget jag vill dela med mig av här. Egentligen finns det nog tusen anledningar, men jaa.. Jag vill verkligen komma ur det här med att allting känns sämst! Men jag vet inte vad jag ska göra längre, är det jag som förändras? Usch jag orkar inte ens tänka på det. Hur många gånger jag än försöker komma på hur jag vill ha det så känns det aldrig rätt. Varför kan inte allting bara kännas bra? Varför kan inte allt vara som det en gång varit? Jag trivs verkligen med hur jag har det nu, men ändå inte, på ett sätt är det det värsta jag vet, men samtidigt det bästa. Kan jag inte någon gång bara bestämma mig vad som är rätt?
Jag kanske bara borde låta tiden avgöra? men är det ens rätt?
Jag är så trött nu så jag knappt orkar titta. Börjar kvart över 8 imorgon, å jag vet att jag knappt kommer orka upp. Kommer aldrig orka upp, kvart över 8 varje dag hela veckan å sen cup i helgen. Känner mig redan som en zombie. Nej, godnatt!

Kladda
Postat av: m

kämpa in i bättre tider vännen

2009-01-20 @ 15:29:24
Postat av: s

<3

2009-01-20 @ 18:55:26
Postat av: tilda

sass, vi finns här <3

2009-01-21 @ 19:57:16
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0