Fredag, day 6

Idag började jag återigen kvart över 8, uschuschusch! Hade 3 lektioner på morgonen innan lunch, ingen höjdare kan jag tala om! Blev färdig med arbetet vi gör i multimedian iaf, skönt skönt! På eftermiddagen hade jag estetisk verksamhet, dans! å va ska man säga om det? det var en upplevelse iaf, väldigt konstig sådan. först dansade vi lite pardans och efter det lärde hon oss en dans vi ska kunna under terminen, skumt! Efter det delades vi in i grupper för att göra ett arbete som ska visa de fyra elementen sol, vind, vatten och eld. Först trodde jag att vi skulle dansa dessa fyra element och då började jag verkligen undra vad jag hade gett mig in på, men sen berättade hon att man kunde göra i princip vad som helst, å det är jag väldigt glad över! Om jag säger såhär, nu förstår jag varför jag inte valde estet!

Nu sitter jag hemma och undrar vad jag ska göra med mitt liv. Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, ögonen går i kors och huvudet känns som om det ska lossna! Hittar jag inte på nått snart somnar jag nog, framför ett scrubs avsnitt. Vilken härlig fredag, usch jag är ju sorglig! Jag vill göra något riktigt roligt! Frågan är bara vad? ´

Kladda
Postat av: tilda

HAH tack gudarna för att jag fick byta till retorik!

2009-01-18 @ 20:38:57
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: S

ja, herrejösses, jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på :P haha får väl se om jag stannar ;)

2009-01-18 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0