gotta be somebody

dags att börja om. 3dje gången gillt?

Sitter här å tycker synd om mig själv, sjuk för ovanlighetensskull. Denna gång feber och förskyld. 
Jag har bestämt mig för att jag ska börja om nu, från början, från noll. Ni kanske tror jag menar med bloggandet, nej nej, det gör jag inte. Antagligen kommer jag sluta med det lika snabbt igen, men kanske är det här en gång jag fortsätter, you never know.
Hur som helst har jag känt mig otrooooligt deppig senaste tiden, å jag har delat denna deppighet med tilda, skönt å ha någon att dela det med iaf! eller? näääe, minst sagt önskar jag att hon inte alls var så deppig. Vi måste göra något åt detta deppiga stadium vi går igenom! Vad sägs om att vi sätter ihop en lista över saker vi ska göra för att bli glada?

Nu drömmer jag mig bort genom att titta på studentklänningar, jag vill att min ska vara perfekt. Precis som jag kan se den när jag blundar, men hur ska jag hitta den perfekta studentklänningen? Tanken på studentklänning arfår mig att vilja ta studenten å bara resa iväg, jag har aldrig varit mer sugen på att bara lämna allting bakom mig! lämna allt å börja om.


Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0