Sooober

Nu har jag slösat bort ännu en dag på pluggande, ehm nej det har jag inte? har gjort lite historia och 2 tal på fysiken, jag skulle plugga idag, fy skäms! Jag kan bara inte slita mig från datorn, men imorgon, imorgon är det kvällsskola. Då kan inget hindra mig, de ni!
Sitter nu i min säng, lyssnar på pink - sober och leona lewis - run och nickelback - gotta be something, dessa tre går om och om igen. Ibland lyssnar jag även på annat, men sällan.
Har sett mamma mia nu, två kvällar i rad när jag ska sova,  tror det blir den ikväll igen efter några scrubs avsnitt. Jösses vad jag har det bra! Jag känner att jag är på super humör just nu, livet är roligt! Eller va sägerni?

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0