superhuman

Har varit rätt kass på att uppdatera, men ärligt talat har jag helt enkelt inte orkat. Det ända jag vill göra är att sova sova och sova! Är så sjukt trött hela tiden å har tusen miljoner saker att göra i skolan.
Fick precis frågan om jag har någon dröm, något jag vill förverkliga. Har jag det? Det fick mig verkligen att fundera. Min dröm är nog att se världen. Få vara med om saker och uppleva dem tillsammans med människor man tycker om. Det var en väldigt klurig fråga, men kanske en väldigt viktig fråga också. Lever man inte för att förverkliga sina drömmar? Är det inte våra drömmar som får oss att våga leva? Våga sattsa och kanske förlora någon gång men också vinna. Är det inte alla lyckliga tillfällen vi drömmer om som får oss att gå upp på morgonen? Jag tror det är så för mig. Det är mina drömmar som driver mig framåt i livet. Det är mina drömmar som gör mig till den jag är och den jag vill vara. Det jag vill komma fram till med det här är att det är viktigt att följa sina drömmar och göra det man vill med sitt liv. För man lever trots allt bara en gång, iaf vad jag vet. Livet är för kort för att leva det som någon annan.

Kladda
Postat av: T-dog

sant. gör det du vill, tveka inte för mycket! Plötsligt kan det vara försent.

2009-01-28 @ 21:57:44
Postat av: T-dog

sant. gör det du vill, tveka inte för mycket! Plötsligt kan det vara försent.

2009-01-28 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0