tappat räkningen..

jag vet inte längre vad det är för dag. tror hela tiden att det är måndag, men tydligen är det ju tisdag. Idag slutade vi tidigt i skolan för alla lärare skulle på någon föreläsning, som enligt Solveig inte var mycket att  hänga i gran! Jag Emma Felix & Tim satt kvar i skolan och gjorde färdigt vårt medely. Blev bra faktiskt! Tack vare Felix hjälp! Creds till honom! Efter det skulle jag emma och felix göra matte, men somvanligt blev mycket snack och liten verkstad. Det är ju liksom roligare att prata än att räkna matte. Men vi gör ett nytt försök en annan dag, snart måste vi väl fixa det! Jag och Emma satt kvar i skolan ända till halv 5, vi orkade inte liksom gå hem så vi satt där å prata istället. Men vid 5 skulle jag klippa mig så då var vi tvugna att ge oss av. Klippningen gick väl somvanligt, att man aldrig blir nöjd? Men det växer ju ut lika fort igen som tur är!
Nu ska jag snart åka och hälsa på mormor, hon kom hem från sjukhuset idag :) Skönt att ha henne hemma igen! Skriver säkert mer senare ikväll, nu måste jag gå! Byebye

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0