tihi

Jag kom på en rätt rolig sak. För länge sen när jag skulle åka till Ösmo med buss. (jag hatar bussar) Hur som helst, när jag gick i skogen, såg jag att bussen var på ingång, så jag sprang för å hinna och kastade mig på bussen. När jag satt mig ner och kände mig lycklig över att jag hade hunnit så insåg jag att bussen svängde av mot torö. Till min förskräckelse hade jag tagit 848an istället för 858an. å  eftersom torövägen är kolsvart å innehåller busshållsplatser mitt ute i ingenstanns fick jag panik. Precis då skrek en gubbe "stanna bussen". å bussen stannade å han sprang av. Jag reagerade snabbt å sprang av även jag. Jag var i skogen, men det var inte långt till nynäsvägen, så jag sprang dit å ringde mamma. Så fick hon köra mig till ösmo. Gissa varför jag aldrig vill åka buss själv?

Kladda
Postat av: tilda

hahahahaha

2009-01-18 @ 20:39:49
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0