trött, tröttare, tröttast

Idag är jag tröttare än igår och tröttare än dagen innan det. Ändå sitter jag här av någon konstig anledning, den anledningen kallas skola å kemi! Är redan heeelt slut efter att ha gått i skolan i snart en vecka, det blir jobbigare och jobbigare att gå upp på mornarna, ska bli skönt med helg! Fast ärligt talat så älskar jag skolan ändå, det är så himla mysigt där, allting. Saknade verkligen inte skolan under jullovet, var så trött på allt. Men nu när jag är där igen så vill jag aldrig att sommaren ska komma och att allting ska ta slut. Fast jag vill ändå närma mig studenten, så man kan göra allt roligt vi har planerat. Studentskivan med limmo, skolans studentskiva, klassfester, myskvällar, champangefrukost och allting annat. Jag tror att jag kommer få en vår jag sent kommer att glömma, å just därför tycker jag att varenda minut i skolan är det bästa som finns, även om jag mer än gärna skulle slippa alla prov och skit!

Pratade förresten med marie i telefonen idag, var mysigt att höra hennes röst igen, även om den inte lät somvanligt ;) hoppas du blir frisk snart vännen!

Nej, nu har jag gjort klart kemin, orkar nog inte göra nå fysik idag, får bli till helgen :/ för sen är det prov. usch usch usch!

Godnatt allesammans!

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0