jajamänsan!

Idag är andra dagen jag är hemma på väldigt väldigt länge, ungefär 3 veckor. Jag bor förtillfället oftast hos Emelie Madeleine Strand, vilket är hur bra som helst. Har lärt känna henne otroligt mycket den senaste tiden. Det är den bästa tiden i mitt liv tror jag. 
Ikväll ligger jag ensam i min säng, vilket verkligen är ensamt. Imorgon efter skolan ska jag åka raka vägen hem till Emelie, å jag längtar hur mycket som helst! De senaste veckorna har varit mycket händelserika. Jag har äntligen bara njutit av livet liksom :) Emelie Madeleine Strand har visat mig den här lyckan, jag hoppas det varar länge :) nu ska jag sova, eftersom jag gick å la mig ungefär 6 i morse å gick upp vid halv 9. (y) 
Tänkte börjar bli lite mer aktiv med denna blogg igen, om jag orkar :) 

SO LONG SUCKERS!

Kladda
Postat av: t

kul att du har börjat blogga igen :)

2009-03-22 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0