my life would suck without you

Klockan är 20 i 8 och snart har vi fotbollsturnering i skolan. Jag ligger fortfarande i sängen, känner inte för att resa mig upp, men snart så! Somnade som en stock igår, slocknade nog på mindre än en minut. Kom precis på att det är ungefär 1 vecka kvar nu tills jag fyller år! Det är najsigt :) Hoppas jag får en trisslott å vinner flera tusen! Det är nämligen mitt mål i livet, vinna pengar på lotter. Men har inte börjat köpa några ännu. Tänk att vinna någon miljon å sen bara dra världenrunt i flera år. Vilken dröm!
Idag efter skolan ska jag hem till Emeile. Hon slutar inte förän 8, men jag åker dit tidigare. Gillar verkligen hennes ställe! 
Snart bör jag verkligen gå upp, klockan ringde nu igen å även mamma va in å frågade om jag inte skulle gå upp. Men det kommer, det kommer! Behöver ju bara ta på mig fotbollskläder, vilket inte tar så lång tid! 
När man sover själv funderar man oftast för mycket, eller iaf jag. Men igår var det inte allt för jobbigt. Jag klarade av natten ensam. Men är det inte mycket bättre med sällskap? 

Nej nu måste jag gå upp, önska oss lycka till idag! Vi har nämligen ett tjejlag! WOHOOO!

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0