Nämen, titta vad jag hittade!

Satt hemma hos Stefan efter att ha pluggat och löst för många tal och insåg att det var länge sen jag ens tittade på min blogg å ännu längre sen jag skrev. Tänkte för mig själv att det kanske var ett halvår sen jag skrev, men det tro det eller ej så har det snart gått ett år! Tänk vad tiden går fort och vad mycket som förändrats! Blev nästan lite nostalgisk (eller hur det stavas) över att läsa massa gamla inlägg. Om t.ex. Örbyhus, som är en upplevelse man aldrig kommer att glömma.

Sist jag skrev här gick jag i gymnasiet och visste inte hur mitt liv skulle se ut om ett år. Nu sitter jag här, mycket har förändrats samtidigt som jag är kvar på samma ställe.

Gud vad jag började sakna klassen i gymnasiet nu. Ni var bäst! Även om jag saknar vissa mer så saknar jag verkligen allihoppa! Tänk att få gå om gymnasiet igen med samma klass, P E R F E K T! Men everybody is changing.

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0