109 dagar.

Idag är det 109 dagar kvar tills studenten. Tills man inte längre har någon skola att gå till. Idag var massa högskolor och universitet på besök i skolan, å jag kan säga att det gjorde mig inte mkt klokare. Jag tycker att Kalmar verkar vara en väldigt mysig stad å så, det var väl typ det ända jag kom fram till. Det lutar åt att jag vill läsa i Karlstad eller Kalmar. Tror egentligen att man blir nöjd var man än läser. Det viktiga för mig är väl att det är en bra utbildning och att man får det där studentlivet alla pratar om.
Förstå att jag tar studenten snart, helt sjukt hur fort tiden går! Känns som om det var igår jag stod på lejonbacken första dagen jag skulle börja 1an på via. Å nu tar jag snart studenten! Det känns som om det är massa saker man vill hinna med innan man lämnar alla. För man förstår ju själv att man kommer tappa kontakten, tråkigt nog.
Jag är riktigt sugen på att göra vårt projektarbete färdigt nu, ett minne förlivet kommer det verkligen att bli! Jag kommer verkligen att sakna min klass, sjukt hur mkt man kan tycka om människor!

Nu måste jag faktiskt plugga, har för mycket att göra för att kunna sitta här å njuta.

Sassa

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0