Day 4 and 5

Kom precis på vilket misstag jag gjort, missat att skriva om min dag i skolan både igår och idag!

Igår var en helt okej dag, började somvanligt kvart över 8 och var även idag i tid! Jag har blivit helt grym på detta! Orkar inte skriva allt som hände, men det var iaf en bra dag :)

Idag var några från klassen borta eftersom de rest till Idre med skolan, själv tyckte jag att det var en onödig resa att lägga pengar på. Men alla tycker ju olika :) Hade två lektioner på morgonen och därefter har jag en härlig håltimme på 3 ½ timma. Jag och Emma ägnade den tiden åt att göra vår film till digitaltskapenade, tror det kommer bli riktigt bra! Hade en hel dag med Fellan och John också, haha. Emma delade somvanligt med sig av sina historier som skrämmer vissa människor, men vatusan, man får ju tåla lite! :D Idag var nog bästa dagen på veckan hittills, shit va jag kommer sakna alla när skolan är slut. uschabuscha!

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0