I try

Vaknade nyligen och insåg att jag äntligen hade första s av Scrubs. Serier är den bästa medicinen. Så idag ska jag titta på Scrubs, njuta av livet och när dagen börjar ta slut förbereda för morgondagen, för imorgon ska jag väl ändå orka upp på benen!

Har lite saker jag egentligen verkligen bör göra idag, som att söka jobb, byta lakan i min säng (efter att ha svettats med feber å grejer så det går att vrida ur dem!), plugga matte &  fysik, läsa historia pappret. Men hur ska jag orka allt detta? Kommer nog sattsa på att fixa  nya lakan och kanske söka jobb, skolan känns förlångt borta.



Mamma kom precis in å påminde mig att jag även har ett jobb att sköta, städa på deras tandläkarpraktik. uschuschusch, men det är ju pengar.

Kladda
Postat av: Tim

Scrubs kan få en på bättre humör! :D

2009-01-11 @ 16:05:29
Postat av: S

aah :D serier i allmänhet är det bästa som finns :D

2009-01-11 @ 16:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0