nytt liv nya möjligheter

Nu har jag verkligen bestämmt mig här att jag ska ändra min vardag! å jag har några punkter jag redan bestämt mig för att jag SKA fixa!

1. Börja gymma (har alltid velat, men vaaar?!?!)
2. Minska pizza ätandet, får väl helt enkelt äta en sallad när de andra gottar sig med pizza.
3. Fixa en mattegrupp med Fellan, vi ska bli bättre än någonsin!
4. Ta tag i skolan igen överhuvudtaget, som jag vet att jag kan bara jag orkar.

Nu tog det stopp för tillfället, men jag har mer, så jag får fylla på senare

See yah!


Kladda
Postat av: Tim

jag ska också trappa ner på pizzorna, vi kör på sallad nästa gång sara :)

2009-01-11 @ 16:09:58
Postat av: S

Sallad is the shit ;)

2009-01-11 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0