söndag

Idag har jag varit och hälsat på mormor och sen har jag pluggat pluggat pluggat och pluggat å det är så tråkigt. Trots att jag suttit med boken under näsan hela dagen känns det som om jag inte fått någonting gjort. Kanske beror det på att jag inte har fått det? Känner egentligen för att bara krypa ner i sängen och sova, se på national treasure först kanske. Om jag orkar, just nu känns det som om mina ögon går i kors. Försökte nyss pigga upp mig med lite chips och cola, men inte hjälpte det inte. Var inte ens gott. Men åt iaf. Har en dålig dag idag, fast det kanske inte är så jätte konstigt.
Idag kan jag inte se på scrubs heller, för min dator är sönder så jag har fått lånat mammas. Som tur är har jag alla mina roliga saker sparade på min bärbara hårdisk. Ibland är jag smart, mycket sällan men det händer. Nej nu skriver jag bara för att skriva, kommer nog inte komma ett endaste intressant ord från mig idag. Nu ska jag försöka roa mig med nått i 30 min, sen ska jag se N T och sova. Godnatt!

Kladda
Postat av: tilda

Kvinna köp ett 10 000 bitars pussel eller någonting så att du har något att göra en stund?



LOVE

2009-01-18 @ 20:36:14
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

gjorde faktiskt ett på 1000 bitar i julas när jag var sjuk, mycket lärorikt! hah!

2009-01-18 @ 20:44:41
Postat av: tiffemannen

fan asså sara.. ville bara säga att du e grym

2009-01-19 @ 16:32:32
Postat av: S

du är bäst

2009-01-19 @ 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0