Run

Nu har jag varit på träning, var faktiskt med lite, kunde inte låta bli. Men jag orkade inte mycket jag å nu har jag ont i huvudet. Men jag får skylla mig själv.
Hur som helst kom jag just på att jag innan jul lyssnade på en otroooligt bra låt med leona lewis, men sen bara glömde jag bort den för alla sjukdomar. Men jag tänkte rekommendera er att lyssna på den . Otroooooligt bra!

Nu tänkte jag faktiskt duscha och sen sova, klockan är ändå mycket, och imorgon är det sista sovmorgonen på en hel termin! Härligt!

Godnatt allesammans!

Kladda
Postat av: Tim

jättebra låt! goodnight :)

2009-01-12 @ 23:36:38
Postat av: S

visst ären bra? :D

2009-01-13 @ 11:08:19
Postat av: Tim

aafan! in på ipoden direkt D:

2009-01-13 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0