What goes around comes around

Idag var en bra dag, just nu är den inte så great. Hoppas den kan bli bättre. Just nu känner jag mig bara irriterad och trött. Tur att man får äta goda vofflor ikväll iaf! Det är inte dumt det! 
Veckorna går undan å på lördag blir jag ett år närmare 20. Det är ju härligt! Snart  åker jag utomlands också, det är ännu härligare! Jag längtar verkligen. Däremot vet jag inte hur jag känner för allting annat åka bortshosan, iaf inte idag. Det blir väl bättre. Konstigt att jag bara skriver här när något är fel. Fast det är faktiskt första dagen på länge som jag är riktigt trött på allting. 

Now you want somebody
To cure the lonely nights
You wish you had somebody
That could come and make it right
But I ain't somebody
I'm out of sympathy.

Sara

Kladda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0